今日冕奏返學,,
比人話 : "下,,佢初一+,,我仲以為佢五年級+tim" (我手到拎住國文書...)
跟住我拎轉頭望左佢地一眼,,
跟住就冇再理佢地.....
到第一and二堂....
數學...超悶...
係到不停計......數
第三堂......中文"考默"
錯左3個字......
都ok掛"
黎到最後ge補習堂...
emily係到作小說,,
佢問我..."走左戈個男仔叫咩名好啊?"
me"姓仇好唔好啊"
Emliy "喔,,好ar,,咁叫咩姐"
youko " 叫馮才奇la,,你啊哥ar,,咁叫仇人la.....仇神都唔錯wo"
我同珊珊,,emily聽到o哂咀-0-
me"叫仇子然la...."
........
到e+仲係未決定到
又係癈話一大埋....sor
hOtchA - 八八伴
R:誰的聲音最吸引我 誰的胸襟會抖顫
誰的脂粉最相襯
W:誰的家居最矜貴 誰的思想誰封閉
誰的身軀最纖細衣著艷麗
C:講東講西講盡朋友 講多幾講也講不夠
幾多秘密幾多句全部也說出口
*ALL:十萬張嘴巴最喜愛八卦 不需要放假
天天bilibala bilibala bilibala
沒有不雅不怕他聽到對話
就用這嘴巴再一次八卦 天天有戲碼
一於bilibala bilibala bilibala
別太驚訝起碼輕聲點對話 來吧八一下*
C:誰的身家最豐厚 誰的衣衫最講究
誰的腰間最纖瘦 誰要出醜
W:人家通通對不對 C:何必偏偏放心裡
R:模仿DJ去廣播 R:不算是罪
C:剛剛相識新舊朋友 R:不多溝通了解不夠
ALL:幾多秘密講多句無謂太過保守
Repeat***
|