冇聊的一天lor...大失敗~~~~~~~
mw去死啦~一定係咁放tips比自己班lor~
mr kan還真沒用~可以整ppt都唔叫我地整~
聽人地廢up有屁用咩?仲要對住個死博士~好彩佢冇講pass the boom ball boot to xxx姐~我聽到好想嘔lor~咩傳個ball~哈哈- -
基本上3d玩晒~
3b失敗原因:
導師太強(又係呢個原因)
冇野好講lor~