| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 26 日 星期一  |
| 瑪奇生活日記(六) |
分類: 未分類 |
瑪奇太刺激啦= =

佢地重疊向到做d咩@@

巨魔像- -賽中的..2人打~

佢做咩偷睇我@@

巴里地下城好靚~

死在一起了- -道左擁右抱...哈哈!

我就係神!!!!!!!!!

超無奈@@

小紅帽呀XD

我係娜歐!!!!

乞丐二人組~佢咁有錢買袍既@@?
|
|
|
邪v 於 2007-03-26 09:27 PM 發表:
哈哈哈哈哈~~~我當然可以左擁右抱啦xDDD
因為我是總攻嘛!!>3<
可惜我很快就不是了OTZ|||我要重新為女角= =....
不要緊!!我要成為公會的女王!!
搶ZOE的女王位置!!!(當然不會啦= =|||說笑的...)
你真是很像....乞丐....XDDDDDDDDD哈哈哈哈
記得要覆我呀03330如果不是我不再留言的啦XD"
|
網主回覆
哈哈~
我都係貼果時先發現到咁搞野既場面~
你轉左女角咪冇我著你件野lor!?
都係男既比較好~ Posted at 2007-03-28 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|