太辛苦啦....返學~跑左9min後果~
成身痛...唉~
第一堂閱讀堂~發牛豆= =
hist: 又發牛豆la...做hist workbook...唔係自己果本=- =同芝姐一齊做~
小息..冇野做
maths....冇提到supp.既野...開心....做數真係會過得特別快~~~~
eng....吹水吹水吹水吹水吹水= =
小息..收皮啦emma~
中史~除左前面果part....都有留心聽書~
maths....教數...做數又一堂~~~~開心啦
lunch~回家~我係都唔比你睇我d相呀~吹咩~打我呀~~!~~死人頭~
bio......狂抄notes~~~~~同吃古古力~~~~~
之後就等肥li來罰人留堂~好快就走了啦~
|