今日兩堂maths...比兩堂中文更易捱...
maths...留心上課...因為maths太重要了--
小息冇野做....
d.t. m祥- -佢係咁搞人- -好核突= =fiona整左個河童....- -
小息...係咁話旺同旺財同外星生物是搞bl的xd~之後旺say女王..好過你玩sm!之後d高form望住晒我地- -
music....睇咩咩咩- -一到有dd 咸野...本來miss話飛...但on9謙話...唔好呀!- -勁低能...
lunch...波霸整跌龜姐張椅..比女王係咁打....之後打到佢流牙血....gap成問我點打....我乘機打左佢幾十巴- -
a.d.玩畫野- -畫死人咩- -我地組最遲整好= =m 祥佢= =整咩胸肌...打落去- -有紙袋聲- -之後佢整個盒入胸到= =打自己- -生乳癌咩- -之後佢整支野落隻手臂到- -整起件衫袖= =話係肌肉- -”之後又擺向胸前- -搞到勁突...笑死好多人...笑到我肚痛- -
之後溫習班...悶= =
|