今日食完個早餐等左個几中架新車先黎到= =我DoE!
第1站去睇惡魚~'''跟住第2站去睇珠寶..,跟住去食飯= =
點G半路中途死火= =SHIT!...等左半個几中先有車....
去到食飯戈d..食完飯去睇c子= =''睇出出番黎架車又吾同左= =[''
去芭提雅中途..去睇大象- -''=vv=!
跟住番酒店放底D野出去飯,,,,戈頭好多酒巴>WW<正點.......(閱讀全文)
6點几起身= =..7點食早餐-3-...等左1陣上車,..去遊船河= =''
水上街市= ='''
跟住去皇宮...睇玉佛寺= =''本身都冇乜野,,只係真係非常非常熱,,,,
d壁畫都係全人手修復-0-''
&wsp......(閱讀全文)
今日2:10上机前往泰國,,上到机就緊係訓教啦,,,因因成晚冇訓既關係~''
澳門時間5:00左右到達~''姐係泰國既4:00左右..''
離開机埸就撘車佢食飯,,,,le到真係好熱- -..34度up,,,,
食飯戈到又多人wo...仲要係自助打邊勞,,,,,食到身水身汗......=___=!!
食到咁上下...落左樓下間7仔買d冰涷野飲=w=..
跟住就番上去睇人妖....d人妖身材1流~!!又令......(閱讀全文)