-* 呢 排 好 似 愛 上 左 煮 飯 仔 ~ = = ''
-* 早 几 日 係 B B 屋 企 4 個 女 仔 打 完 麻 雀 走 左 落 街 買 送 煮 飯 @ W @ ! !
-* [ 有蚊蚊~呀欣~呀b~同埋我~'' ]
-* 呢 人 個 係 蚊 蚊 同 我 一 齊 煮 既 湯 ~ !
-* 我 好 努 力 既 炒 飯 同 炒 蛋 ~ ''
-*&wsp......(閱讀全文)
拜託你 不要數我 從前事 若你要數 太多污點讓你數不盡 你看我 今次多守信 難道我 後悔已經沒有用 是我做錯 是我做錯 是我做錯 你要甚麼 縱費用昂貴 在所不......(閱讀全文)
e+日日如事...悶悶悶\
生日戈日喊左2次=ww=正點-0-
又要番學啦~
情人節可以留係澳門...吾g會點過呢~''
又係1個單身情人節@w@!?
哈~悶~