| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 19 日 星期二  |
| 爛. |
分類: 最近生活 |
上上星期五係理工賽友誼賽,, 左手手指公督左野波針,手板都腫埋, 朝早扭毛巾都扭唔到,著襪著褲都用吾到力,,真係頹 過左幾日諗住好少少,星期一去打波 右手手指尾都督埋..成半邊手板腫左,仲瘀埋.. 頭兩日連渣筷子同筆都渣吾到. 休養左一個星期 好左少少,,仲有未消腫, 今日係駿菁打友誼賽 shit 打完又腫過 兩邊手都痛,吾通對手真係切得=.=
|
| 發表時間:2011-04-19 12:09 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 3 月 24 日 星期四  |
| All in! |
分類: 其他 |
"我們不像NBA選手有這麼好的收入... 雖然如此, 我們還是願意一股腦的投入. 我想這是一般人或一般家長永遠不會了解的地方, 但請相信我, 只要曾經當過一年的籃球員, 我保証你永遠不會後悔" 係facebook copy人地ge.. 但係真係好有feel......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2011-03-24 10:58 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 3 月 22 日 星期二  |
| -.- |
分類: 最近生活 |
唉 真係次次都係咁, 雖然吾係太多野做 但係次次都係針唔吉到肉唔知痛 等到d野堆埋堆埋先嗌救命. 幾時先肯改呢個懶洋洋ge壞習慣?!
|
| 發表時間:2011-03-22 04:20 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 57 | »
|