| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 15 日 星期日  |
2007-04-15  |
分類: 未分類 |
琴日行街 ,buy左好多野衫ar 褲ar咁 最happy 係買左YUI的碟HAHAHA!!好好聽!!!then 我剪左頭髮 but 冇轉變 !! HEHE!!HAPPY!! 超love you ar YUI 'can't buy my love' 'From me to you
|
2007 年 4 月 13 日 星期五  |
2007-04-13  |
分類: 未分類 |
今日好開心ar !! IS: 78 分 happy !! 我係全班最高ar hehe then 陳卓邦加左6分 同我 一樣 78分 haha !! Mr Lau 同我講very good ar !! hehe
|
2007 年 4 月 12 日 星期四  |
2007-04-12  |
分類: 未分類 |
今日要返學la!! 派卷ar Math :41.5 hehe!! IH :62 Eng :58.5 LA: 58
都算好ge !! HEHE!!
|
2007 年 4 月 9 日 星期一  |
2007-04-09  |
分類: 未分類 |
哈哈哈!! hehe 1樣hw not yet do 炸!!hehe !!大東ar!! so cute!! tomorrow 去溜冰ar happy !!
|
2007 年 4 月 8 日 星期日  |
2007-04-08  |
分類: 未分類 |
do 左many hw la happy !! four is have n't do hehehe!! 溜冰 ar happy who is it ??

|
hehe haha  |
分類: 未分類 |
today 又bbq ar , 有棉花糖 hehe 好好味
唉!! 要開始 加油 ar do the HW la !! 奸爸爹!! 開估: (1) 張國榮 (2)周星馳 (3)梁朝偉 (4) andy lau hehe !! |
2007 年 4 月 6 日 星期五  |
| 2007-04-06 |
分類: 未分類 |
yesterday ,we BBQ ar 又打機 happy!! today 表妹返天水圍 la 估下 係 what 明星 留cm ar plz : 
01 02 03 04 |
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| 2007-04-04 |
分類: 未分類 |
le 幾日去左表妹屋企 反 !!! 識左好多fd ,有士多啤梨,靚女,沁驊. they 好good ga
HAPPY ar ar sir said i have good in IS assesment happy !!
|
2007 年 3 月 31 日 星期六  |
2007-03-31  |
分類: 未分類 |
今日去左整回鄉証,then 去左沙田shopping 買野.
期待明天 , because 去天水圍 ,表妹home住3日 , 去新北江 .hehe!!
4月21日去china . 4月23日返 hehe!!5使返學 .
ask 下你地 香港大學幾時讀完 ?? hehe !! |
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
巧痛ar  |
分類: 未分類 |
考完la HAPPY ar !! hehe!!>.< but 巧多hw ar hehe!今日'樓'親隻腳ar 巧痛ar !! |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|