| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
| 2007-03-11 |
分類: 未分類 |
好HAPPY ar !! 今日去左天水圍的新北江到買野,我買左個袋返學既,遲d會帶返學!! HEHE!!
'花樣少年少女' 好好睇AR !!
超LOVE YUI AR 
|
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
2007-03-09  |
分類: 未分類 |
ar sir 知道左我個blog.今日調位 我同媽咪坐ar happy !! |
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
2007-03-08  |
分類: 未分類 |
今日我地B班anf A班 可以去影相 好似上次咁落樓梯, then i tell
媽咪 好似白痴仔 (我地) , then finlish ar 校長無lala 找我再去中學部影相 . HEHEHAHA (='(OO)'=)
|
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
| 2007-03-07 |
分類: 未分類 |
今日都冇咩發生. (='(oo)'=)
'花樣少年少女' 好好睇
S.H.E '怎麼辨' 好好tan ar
|
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
| 2007-03-04 |
分類: 未分類 |
琴日無拿拿腸胃炎ar 都唔知係5係撞鬼ga 哭哭哭哭哭哭!! |
2007 年 3 月 3 日 星期六  |
| 妖!!校長好煩啊!!! |
分類: 未分類 |
今日我地玩筆仙比人發現左,放學個時校長同我地傾計,又叫我地去作文ar!!!校長好煩啊!!! 又話我地蠢wo p你個k ar !!!! |
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
2007-02-27  |
分類: 未分類 |
24/2 去左坪州踏單車. today ar sir 同我講the thing about 伍廷軒 , 赫死我la he said te will tell my mum . my mum no 罵me ar
|
2007 年 2 月 23 日 星期五  |
2007-02-23  |
分類: 未分類 |
呢兩日都返左學校練CHOIR , 10:30-12:00 AND 1:25-3:30
HEHE 26/2 可能唔駛上堂AR HEHE HAHA |
2007 年 2 月 22 日 星期四  |
2007-02-22  |
分類: 未分類 |
leave two hw not yet do ar hehe happy ar . today i go to school ,because choir have to singing than today little people go back to school so ar sir give us to see the movie hehe ... |
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
| 2007-02-20 |
分類: 未分類 |
今日,ar媽and ar爸煮左一餐好吃的鮑魚餐好多'食送'(菜)都係鮑魚 hehe |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|