| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



|


|
|
笑笑笑.....
|
|

既然愛你是一樣這麼辛苦的事
為何你不教我放棄????
-----------------------------------------------------------------------------------------------
今日朝早都冇咩野呀~咪都係咁~
不過今日殷冇番學呀~所以係悶左d嫁la~
但係我真係好眼訓呀~咁係中文轉英文個時訓左陣law~
雖然個時既環境真係好嘈,不過我都訓得著呀~~
因為老師遲左成10分鐘呀,又有5分鍾既小休
所以我可以訓足15分鐘la~嘻嘻~
不過老師一入到黎,因為實在太嘈la~~
所以就係到鬧人la~跟住d人話係以前既1a係到嘈wo~
小你咩~~咁樣話我地1a班~~超~~~
不過最後都冇咩野la~
跟住就到歷史堂la~去左圖書館~
咁我同蚊睇睇下書~佢就冇lala唔見左~
咁我咪搵佢law~見到佢係最後個欄wo~
睇緊d野係到勁笑,咁我咪走過去睇下la~
點知原來係d咸野黎ga~我地愈睇愈興奮law~
咁愈睇又愈多人law~又嘈wo~咁咪俾老師鬧law~
但係俾佢鬧個陣我地又繼續笑wo~因為呢到係圖書館所以佢都唔會亂黎
咁咪叫我地放學見佢law~之後就叫我地出去排隊la~
我同蚊都諗起番頭先個本書d野~咪係咁笑law~
之後就叫左我地留低la~係到鬧我地,但係鬧我地個時,我地又繼續笑wo~
問佢死未~之後落到佢見佢,我地又發揮1a班精神係到作野law~
但係老師又信wo~真低b law~所以話呢,a班始終都係咩都最best ga~
哈哈~~

|
|
刊登時間︰2005-10-06 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 124 | »
|