|

難道我們只能做朋友
就連進一步的關係,也不可以
如果是的話,為何你好像常給我機會。
-----------------------------------------------------------------------------------------------
今日頭兩堂係pth好悶呀~~
不過唱"老鼠愛大米"仲悶~~
不過老師話冇書既人要出黎唱~~
殷冇書呀~~要出去唱wo~但係佢地成班都唔唱ga~
一場歡喜一場空呀~唉~~之後就上中文堂la~都好悶~~
英文都係la~不過係第二堂最後先講聽日d野~講得黎都食lunch la~
唉~~搞掂都成1點幾lu~之後先開始食lunch ja~唉~~
之後咪佢地傾左陣law~跟住就打鐘lu~首先係hist.我冇作業ma~
咪俾佢大我話扣分law~心諗:我有大把分,你要扣拎去扣law~你扣得到20分我俾個叻你。
係到啤住哂wo~頂你呀~跟住係math.and than chin. hist...之後就放學
但係我要補測law,測完4點半law,咁我咪落去打陣波law~之後見到殷,等多陣佢就話分野~
咁我咪負責拎米law~哇!!好重呀~咁我咪叫謙幫我拎law~佢又肯幫我wo~嘻嘻!!!
之後撚耀就幫殷拎la~咁一路行佢地就一路談情(見到唔好打我呀,如實寫ja~)
咁我就可以同謙傾計law~好開心呀~嘻嘻!!!!\
p.s.聽日就上船la~好開心呀!!!xDDDD
-----------------------------------------------------------------------------------------------


|