|

今日以為11點係太和到跳舞la~咁殷10點打俾我,我又唔想起身住咁我咪諗住訓一,兩個字先law點知一訓就訓到10點半la~
死la,仲約左殷10半嫁~咁我咪以兩個字時間搞掂law跟住就追番殷一齊行la~之後去到白屋企留下,
殷咪打俾佢叫佢落黎law咁我地就一齊去太和體育館law點知去到竟然係冇人咁咪打俾阿sir law~
佢竟然話係富善體育館wo不過係12點先學咁我地咪去富善個邊law學到1點,咁我地咪番屋企law
番到去.見到葉錦耀仲on緊wo~咁我咪問佢唔係出mk咩
咁佢就話打俾我law~咁佢就問我出唔出~咁我諗左陣咪話出law~
其實背後有一個原因嫁~咁出左la~開頭都幾無奈下嫁~
因為得我一個女仔,之後又見到d熟人wo~d人以為我同葉錦耀拍拖wo,緊係唔係la~
我鍾意個個都唔係佢,你地唔好誤會呀之後等埋趙展程.我地就上巴士la~
上到去因為有好多人,我又唔想同一d唔識既人坐wo~
咁我咪叫趙展程坐law~葉錦耀叫趙展程同佢調位wo~
打死都唔要佢坐係我隔黎呀,所以最後都係冇坐到,哈哈
係巴士我地最嘈呀,d人都好無奈下,哈哈
我係到打趙展程la,佢就係咁講粗口,超第死呀!跟住葉錦耀就用趙展程部手提sd sms俾殷
問佢做緊咩~殷就答佢係屋企到牛跟住我就同趙展程玩野la~
係到問殷受唔受溝,但係殷話唔受葉錦耀就好hurt la~真可憐~
到左mk,行左陣~趙展程就去搵女la~d人就話佢重色輕友la~
咁我地就繼續行la~不過行到7點幾到就冇麥野行~咁咪番歸law~
係巴士到我地都係又係咁玩law~最嘈都係我地,哈哈~
唔打la~好攰呀~~
|