|

-----------------------------------------------------------------------------------------------
番左黎la~
我上完船番黎la~
好攰呀~以家仲好似係間船到搖下搖下咁~
好唔點呀~跟住琴晚一番到屋企訓左lu~
好眼訓呀~今日就早退law~
我老母一番黎就係到嘈~頂....
咁我咪唔佢law~訓到3點幾~~
之後就睇電視,睇完就有人打黎~
個個原來係佩敏aunt黎ga~唉~
又上黎la~話要用電腦wo~咁我咪開機law~
點知部電腦壞左~唉~~
以家又用手提電腦wo~勁想打爆部機佢law~
p.s.係船個個兩日一夜,好好玩呀~
不過係第二日(即係琴日la)要我地跳海wo~
開頭係係一兩層高既地方跳落去la~我都冇咩野ga~
第一次冷靜左15秒到la~咪跳左落去law~落到去又飲咸水wo~
又冇戴泳境,d水係咁入到我隻眼到wo~咁我咪睇唔到野law~
d人就係咁話~科技大學見~痴線嫁~不過佢地都有拉番我番黎ga~heehee
咁第二次就諗都冇諗就跳左落下lu~勁呢~不過係第三次(即係最後個次)
救命呀!!去到最高,有成三四層到跳落黎wo~嚇死我la~嗚嗚...我堅持左成1分鐘到先
肯跳落黎,跳左落黎~~飲左幾淡咸水~唉~~之後就上水la~講左一陣野~就去游沙灘lu~
游完就係個沙灘到玩左陣~之後就坐快艇,番上船食lunch,之後就唔記得lu~~
我淨係記得............(唔講...想知就問我la~)heehee

|