|
今日就番學la~
之後都係上堂呀~
小息呀~上堂呀~~
個d咁la~lunch time個時俾我知道左一樣野~
原來有個都幾咁"關心我既同學"
係咁傳我同一個人番學~
我真係好想同佢講~多謝你既"關 心"
但係我同佢一D關係都冇law~~你又何必周圍同人講呢~
跟住都冇野做la~今日聯課~跳舞~都跳到一,兩次ga~
跟住就散場la~打左一陣排球~就走人lu~
番到屋企~見到大佬online,咪同佢chat下law~
本來我都以為佢唔會理我嫁la~點知佢都應我wo~
好開心呀~佢仲問我d近況tim~不過係感情方面個d law~
好開心呀~一直我以為佢都唔關心我,了解我~原來佢都會有關心我既一日ga~
希望會繼續落去la~好耐都冇見過二佬la~總之前幾日見佢on,就add下佢la~
唉~~原來二佬跟本就冇3條女,只不過係到吹水,阿媽你俾人玩la~
之後因為大佬要番工,所以佢話有咩事留番第日先講wo~
唔知第日會係幾時呢???
|