|
今日係我14歲生日呀~
今日5點半就起左身la~我都唔想嫁~
不過唔知點解我訓唔著law~
之後見無無聊聊咪整下d頭髮law~
跟住就sd sms俾小白~
點知佢又未起身wo~之後大約10點9既時侯~
就落街拎錢~拎完就去左neway門口等佢地law~
到左11點我就同阿谷,君同健去拎房~唱到3點~
之後就係26號房~係一間大大房黎嫁~等埋d人黎~
之後妍,小白同金魚都黎到,跟住雅妍叫我同佢出去揀禮物~
但係d商店都未開~所以都冇買到~咁我同妍搵埋杰就入番去la~
原來細c搵過我~金魚幫我聽左~睇埋妍sd俾我d sms~
咁金魚咪走law~其實都唔緊要la~生日大家都想開開心心嫁~
唉~之後我地就係到唱歌la~之後琳,波雞同希雯都黎齊~
波雞黎到就同健拎住支咪係到嘈~~超搞笑wo~
後尾agnes過黎同我講生日快樂!佢同佢班fd係到唱wo~
話有班仔係到~咪睇下law~都冇咩特別ja~
後尾兩點幾~我地就切蛋糕la~佢地唱生日歌同埋係到影相~
我諗呢一年生日會係我最難忘既一次~跟住3點就準時退房la~
咁我地就去左還碟la~又借左最愛女人購物狂~本身話去谷屋企睇ga~
但係我又眼訓wo~咁就番屋企訓陣la~唉~~早知就唔訓la~
一訓就訓到9點幾~冇得去食自助餐~後尾我阿媽番到黎~
問我做咩化濃妝~我話鬼有呀~咁咪係到同佢嘈law~
都唔知佢係咪痴痴地嫁~冇野搵交嗌~就算我化濃妝又點呀~
你吹得我漲咩~哼!!!
生日快樂!! <--同自己講嫁~同埋都係4月11日生日既人講
好多謝你地今日陪我過生日呀!
今日會係我最難忘既一日~
希望下年都可能同你地一齊過la~
|