| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



|


|
|
去左游水....
|
|
今日1點幾..俾人嘈醒左~~
問我去唔去唱k..我話唔唱la~喉嚨痛..
之後一陣~雅妍問我去唔去游水~
咁我又見悶~又冇野做~所以咪話去law~
之後去到~哇....好凍呀~~游游下~都唔想游la~
因為真係好凍好凍呀~之後就沖番個熱水涼~
再出番去食野law~食完..就同茵一齊番我屋企~
換左衫..再落去唱k~之後我一路唱就一路想打"黑痴"
唉~之後8點就去左..番屋企law~
p.s.早知今日唔去游水la~
以家好似有d傷風呀~唉~~
|
|
刊登時間︰2006-04-13 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 124 | »
|