我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
fanny1994520
monkey_22
plan2506
yuki999520
ping
rubywai
MaMa_520
Natalie3157
APRIL_234
ccwwkkff
mo__b
yingkaka
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2007 年 7 月 1 日 星期日
今日唔哂返學呀~
我今日唔哂返學好開心呀~唔知點解咁開心嫁~係屋企覺得好悶呀~唔知做咩好呀~有咩做呢~做咩先唔會覺得悶呢~我想生日有nds玩呀~我朋友有nds我都要有nds呀~
發表時間:2007-07-01 02:59 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
◆×妒忌╳×小愛〝 於 2007-08-08 12:06 PM 發表:
唔洗返學==
可想!
不過冇得想!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
呀欣 於 2007-07-04 10:32 PM 發表:
其實我都幾鐘意返學
可以同d 朋友一齊上堂唔錯呀..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kawongyung
於 2007-07-04 02:41 PM 發表:
做咩野咁悶???
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔知呀終之好悶啦
Posted at 2007-07-04 02:43 PM [
編輯
] [
刪除
]
tszhing1314
於 2007-07-04 10:21 AM 發表:
我都吳洗返學
超悶哦~~~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cicily
於 2007-07-02 11:04 PM 發表:
我反而鍾意返學校
多過留係屋企
至少唔會成日都諗起D唔開心既野
我回覆左你個留言啦
自己上去睇啦
總有呀!我已經冇咩事,唔駛擔心喎
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
fanny1994520
於 2007-07-02 11:53 AM 發表:
鵝都吳洗返學~
但係屋企巧悶~
矛野做架~
呠呠XD
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]