我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
mo__b
hidefans
viviankong
monkey_22
cicily
candy_ying
starshan
ling11081108
yingkaka
ccwwkkff
a6232263
ping
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 6 月 3 日 星期二
就快考試啦∼
今次一定要考好D呀∼今次考試對我真係好重要嫁∼我要好X力溫習先會有好成績嫁∼唔知大家要唔要考試呢∼大家一定要考好D呀∼我要比上學期更加考好D啦∼如果唔係我就升唔到中4嫁啦∼大家加油∼
發表時間:2008-06-03 09:30 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
star_1614
於 2009-02-23 10:02 PM 發表:
你要+油牙
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
y159
於 2008-10-26 01:40 PM 發表:
cm 4 u....
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
plan2506
於 2008-09-12 04:47 PM 發表:
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
cm4you
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
mo__b
於 2008-08-24 01:04 AM 發表:
CM XD 到
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
love_fovever
於 2008-08-12 08:44 PM 發表:
俾個cm仔你=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
APRIL_234
於 2008-07-20 11:21 AM 發表:
好耐冇黎laaaa;`{記得我嘛?!}
加油aaa`=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lam90759269
於 2008-07-12 09:19 PM 發表:
我黎左na`
甘耐都吾打bl0g?`
COMMENT:]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
viviankong
於 2008-06-20 05:43 PM 發表:
點解咁耐都唔打日誌呀??..
考試要努力喇~~十卜你呀~
記住要回cm丫~/\/\"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lam90759269
於 2008-06-16 01:11 PM 發表:
話左幫你留:]
甘祝你升到中4!0!
cm f0r y0u!`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
rachelcc
於 2008-06-15 07:37 PM 發表:
CMCM.....
俾d心機呀..要考試啦
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
1
|
2
|
»
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]