我覺得行街好開心呀~我好鐘意行街嫁唔知點解呢~我覺得有人名我行街終好呀~冇咁問呀媽~你話係唔係啦~我都幾鐘意行街嫁~唔知咩原因啦~行街好開心可以見到自己鐘意既野都幾開心嫁~下次再傾過~我冇咩心情呀~係咁啦~再見啦各位~