我一定要升到中4先得呀~如果升唔到好煩嫁~我真係唔想咁呀~我好想升到呀'~我會好開心嫁~我好朋友一定要升中4同咪我x家姐一定要升到中6先得呀~知唔知呀~我真係好想我朋友升到呀~可以同我朋友一班幾好呢~ 希望下x見到你地啦~得唔得呀~再見啦各位朋友