我今日上中史好好笑呀~今日問書有幾個唔識~冇昨天咁多人呀~今日小左人唔識呀~大部分人都識答~我覺得好開心呀~問完書就教書~個老師有時好惡但係有時好好人呀~唔知點解呢~今日冇功課好開心呀~但係老師話唔知幾時有要問書我真係好驚唔識呀~唔識果D人要抄D時間問到識為止嫁~好慘嫁~我真係唔想有這件事X生呀~