我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
就快考試啦∼
今日有落雨啦~
我鐘意星期5果個週會呀...
我好想快d到家政室~
我昨天參加宿營∼
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 2 日  星期五   我去中華書X睇書呀~


我睇寵物書~D寵物好得意嫁~我好鐘意貓貓同咪DOG等等.......................我長大想要DOG呀~我好鐘意DOG嫁~好可愛呀~我唔知點解咁鐘意寵物嫁~我可能屋企有寵物掛~我X寵物好有X趣呀~唔知點解呢~唔知乂家鐘意咩寵物嫁呢~我好鐘意好小x寵物~例如倉x,rabbit等等....我x寵物唔會敏感嫁~我唔釮意昆蟲嫁~好恐怖嫁~






訪客留言 (返回 bathy 的日誌)


ling11081108 於 2007-11-03 03:03 PM 發表:
我都好中意dog dog~~
我細個個陣養過^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你養過咩dog咩品種呀~
Posted at 2007-11-03 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karrie0217 於 2007-11-03 02:14 AM 發表:
    留個........
    C~~M~~俾你呀~~唔豬點解你上黎我到blog到...我唔可以拑你個名上黎你個blog到留cm俾你....到左我上個fd到留cm果陣先睇到你個blog咋......唔好意思呀......!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔哂講唔好意思嫁~
Posted at 2007-11-03 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BabyBunny 於 2007-11-02 10:23 PM 發表:
美女!
我来了拉 …
送个大大的  cm  给你 ^   ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx幫我留言呀~
Posted at 2007-11-03 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cwhwinnie 於 2007-11-02 07:53 PM 發表:
我黎cm喇"
朋友仔..嘻嘻"今日唔好意思..因為我出左街街  所以MSN冇應你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你鐘意去邊到行街嫁~有冇nds
Posted at 2007-11-03 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yingkaka 於 2007-11-02 04:45 PM 發表:
CM 4 U ~!!我都好中2白兔咖^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好鐘意嫁~
Posted at 2007-11-02 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]