我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就快考試啦∼
今日有落雨啦~
我鐘意星期5果個週會呀...
我好想快d到家政室~
我昨天參加宿營∼
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 10 日  星期六   合唱團好快比賽啦~


我要加油呀~好快到嫁啦~我識啦~11月17日要比賽啦~我擔心中1同學唔記得呀~希望同學記得就好啦~唔知邊到比賽呢~我想快d到就好啦~我想到果日呀~我唔知點解想快d到呀~我要加油呀~希望我朋友同我講俾心機啦~就好啦~我想我朋友咁同我講呀~真係嫁~係咁啦~再見啦~






訪客留言 (返回 bathy 的日誌)


娿,-夶[便]。 於 2007-11-11 11:33 AM 發表:
-cmcm送比你,,>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cicily 於 2007-11-11 12:27 AM 發表:
你就快比賽呀
咁你要加油啦
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會加油嫁啦~
Posted at 2007-11-11 12:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CATHY_0212 於 2007-11-10 09:52 PM 發表:
 送多個cM 仔俾你`
 多D 上黎我個BloG 留下cM 仔吧`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fanny1994520 於 2007-11-10 09:23 PM 發表:
家姐*
梨系合唱團系低音定高音牙?
鵝系低音喔xD
加油喔*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係低音
Posted at 2007-11-11 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ym535i 於 2007-11-10 09:15 PM 發表:
我有什麼xx牙?
嘻嘻!!我黎留大CM比你嫁!!!
多多上黎反CM比我啦!!
係呢
你個張相頭像係吾係你嫁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

張相唔係我黎嫁~
Posted at 2007-11-11 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sakura0812 於 2007-11-10 08:45 PM 發表:
 你要參加比賽呀??加油呀!!!畀心機~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會俾心機嫁啦~
Posted at 2007-11-11 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CATHY_0212 於 2007-11-10 08:08 PM 發表:
 cM`
 幫番你記多個cM`
 合唱團比賽要加油加油aR!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rachelcc 於 2007-11-10 07:21 PM 發表:
想當年...我中一既時候都參加過合唱團..
都幾好玩既..
加油....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eva13140520 於 2007-11-10 07:07 PM 發表:
留個CM仔先
      你好令女呢
   呵XD'' 
                      A_____________A
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KoeY/kawongyung 於 2007-11-10 06:54 PM 發表:
 CM FOR YOU!!!
加油加油!!!
一定要WIN牙..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
 
Posted at 2007-11-10 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]