我覺得節日好似好多功課咁~做咁多功課會好累嫁~我唔係太想做咁多功課呀~我一定會累死嫁~邊個可以幫到我呢~有冇人幫下我呀~我就快會累死嫁啦~我想多d溫習唔想咁多功課做呀~唔知可唔可以呢~我認為太多功課會好溫習嫁~唔知太家認為岩唔岩呢~我覺得借係咁呀~