我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
October 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
monkey_22
starshan
viviankong
hidefans
fanny1994520
Natalie3157
mo__b
lam90759269
wongariel
candy_ying
hk_wendy13
ccwwkkff
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 3 月 3 日 星期一
我用緊facebook呀~
我覺得facebook幾好呀~但係我唔係太識用呀~唔知大家有冇用過呢~如果有用過可唔可以教我用呀~大家覺得facebook點呀~好唔好用呀~我有個MISS有用過佢話幾好用嫁~大家可以試下用嫁~
發表時間:2008-03-03 06:42 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
ya_pop
於 2008-03-03 08:34 PM 發表:
CM..
我識跳呀''
你識唔識??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
識小小啦~
Posted at 2008-03-04 06:55 PM [
編輯
] [
刪除
]
wingyii
於 2008-03-03 06:49 PM 發表:
你d歌點整咖~??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我朋友幫我整嫁~
Posted at 2008-03-04 06:55 PM [
編輯
] [
刪除
]
wingyii
於 2008-03-03 06:48 PM 發表:
我黎回cm咖~
點解黎到刀唔留多幾個cm呀??~!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
SORRY呀~我冇CM
Posted at 2008-03-04 06:56 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]