我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
October 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
rachelcc
APRIL_234
plan2506
fanny1994520
monkey_22
ping
hk_wendy13
Natalie3157
a123456329
hidefans
yuki999520
yingkaka
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 3 月 19 日 星期三
我好想快D放假呀∼
我唔係太想返學呀∼太多功課做啦∼真係好鬼煩呀∼點算呀∼點先做得哂呢∼奈D先返學啦∼先好呀∼我真係想呀∼太快返學有咩做嫁∼真係好多壓力嫁∼
發表時間:2008-03-19 07:34 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
siu_man_bb
於 2008-03-21 12:26 AM 發表:
比個cm仔你啦~
要回嫁=}"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
siulam260
於 2008-03-20 08:15 AM 發表:
我一樣功課刀未做@\/@"
我吾想做呀-3-"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
maggiebbq
於 2008-03-19 10:25 PM 發表:
HELO*=]
第一個留言既!努力做功課吧=V=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]