我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
October 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
starshan
kawongyung
wongariel
monkey_22
ling11081108
hk_wendy13
Natalie3157
candy_ying
rachelcc
ccwwkkff
cicily
yuki999520
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 3 月 26 日 星期三
我第1次睇薔薇少女的漫畫~
我岩岩睇薔薇少女漫畫都幾令呀~唔知大家有冇薔薇少女漫畫呢~大家鐘意睇漫畫可以係網上睇嫁~唔知大家有冇係姐上睇過呢~我好鐘意係網上睇呀~唔知大家鐘唔鐘意呢~我希望大家會鐘意睇啦~大家可以試下嫁~
發表時間:2008-03-26 05:38 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
daydayshan
於 2008-03-27 09:19 PM 發表:
路過的CM∼
薔薇少女的確不錯
畫風很讚呢∼
話說Peach-Pit 的作品大多都蠻好看
不過我不太喜歡守護甜心就是了(苦笑)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
leehiutung
於 2008-03-26 08:12 PM 發表:
我黎留個言俾你的,
我都鐘意係網上睇呀,
但沒有睇薔薇少女漫畫,
可以去我的blog度留個言,
做個blog友....
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
做個朋友呀
Posted at 2008-03-26 11:08 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]