我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
fanny1994520
BABYTIFFANY
rubywai
monkey_22
ccwwkkff
viviankong
kawongyung
hidefans
ping
yuki999520
a6232263
MaMa_520
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 4 月 14 日 星期一
過多2日要考試啦~
我要加油升到中4呀~我一定要好成績先會有禮物嫁~一定要有禮物呀~我好想要呀~唔知會唔會有呢~我真係好想有呀~我要好成績就有禮物嫁啦~成績自己都會開心D嫁~我好鐘意禮物呀~成績會令自己覺得開心D呀~
發表時間:2008-04-14 07:31 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
carzizizi
於 2008-04-17 06:39 PM 發表:
CMCM=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kawongyung
於 2008-04-17 05:05 PM 發表:
rE cM''
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
selina1211
於 2008-04-16 08:56 PM 發表:
cm ;)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
viviankong
於 2008-04-16 06:04 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yingkaka
於 2008-04-15 05:23 PM 發表:
我地1齊努力喔"
+油 -v-
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kawongyung
於 2008-04-15 11:56 AM 發表:
加油吧''好朋友!!!
我一定十卜你''
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
viviankong
於 2008-04-14 08:02 PM 發表:
加油呀!十卜你,,
吃醋是因為喜歡你, 生氣是因為在乎你, 發呆是因為太想你, 傷心只是因為不想失去你...傳給20個人,明天就會有人跟你告白.今晚就會有人說同你 我愛你 很靈 如果沒有傳出去• 就會失去你鐘意既人,,,永遠孤單!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]