我好想玩到msn呀~
我覺得msn幾好玩呀可以同朋友傾計和打到字真係好好玩嫁
我以嫁玩唔到真係好唔開心呀~我好希望可以玩到msn呀~
bathy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
bathy
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
October 2021
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
就快考試啦∼
•
今日有落雨啦~
•
我鐘意星期5果個週會呀...
•
我好想快d到家政室~
•
我昨天參加宿營∼
文章分類
•
全部
(207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2008 年 06 月 (1)
•
2008 年 05 月 (6)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (19)
•
2008 年 01 月 (6)
•
2007 年 12 月 (21)
•
2007 年 11 月 (19)
•
2007 年 10 月 (24)
•
2007 年 09 月 (17)
•
2007 年 08 月 (18)
•
2007 年 07 月 (4)
•
2007 年 06 月 (17)
•
2007 年 05 月 (7)
•
2007 年 04 月 (7)
•
2007 年 03 月 (3)
•
2007 年 02 月 (3)
•
2007 年 01 月 (1)
MORE...
好友名單
ping
hidefans
BABYTIFFANY
yingkaka
Natalie3157
APRIL_234
ccwwkkff
a123456329
cicily
a6232263
MaMa_520
plan2506
顯示全部(27)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 4 月 19 日 星期六
今日落好大雨同咪好大風呀~
今日好鬼大雨,好鬼大風呀~都唔知今日做咩咁大雨同咪咁大風嫁~我今日要返學校考口試呀~真係好慘呀~我考完先黎大雨同咪大風呀~整到我全身溼左呀~我好慘俾D雨整到我溼左呀~
發表時間:2008-04-19 01:20 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bathy 的日誌
)
siulam260
於 2008-04-25 09:56 PM 發表:
系牙>3<
今日吾知點解落甘大雨尼!
一落雨就好麻煩*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hoiman1802
於 2008-04-19 07:34 PM 發表:
CM =]~ 路過 ^^
回禮哦 ^^
^^
我都好耐冇le cm 啦
sorry ^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
MaMa_520
於 2008-04-19 07:13 PM 發表:
nO,1!`
CM FOR u(=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bathy 的日誌
]