我覺得惡作XD歌真係好好聽呀∼真係好好聽呀∼我好鐘意聽惡作同咪123木頭人。。。唔知大家鐘意聽咩歌呀∼我覺得聽歌令自己會開心D嫁∼冇煩惱真係會好開心呀∼唔知大家有咩煩惱呢∼聽歌真係會令自己消除唔開心野嫁∼