所需快樂領略過 傷心的也未算甚麼
連偶爾碰見你都要避
2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天
24-25/12

         平安夜我同大口要同馬騮去教會....我同大口完住唔知咩事..落左去決"至"
算啦...唱完歌...就去party...其實都識到幾個馬騮d fd既...都幾開心!
玩完...去完訐留山食野~之後話去唱k...馬騮叫埋祺
唱到7點幾去左打機......打完之後去左食野...食完係元朗行左一陣..諗唔到去邊
到左11點幾就去搭車返屋企....等左好耐囉...返到屋企都成點喇!

到左聖誕節喇....
我地約左點半係bus stop等...點知我地2點先齊人....
去荃灣neway唱k..又唱- -"我地唱到8點~
跟住行左一陣...搭地鐵去尖咀...真係超多人呀..勁迫囉!
見到老豆佢地...老豆走左過黎= ="
我同呀多成日玩失終...真係好好玩架...我地淨係見到傻彬媽媽個頭係邊...
行左好耐...超攰呀....仲影左好多相添....影到我部相機冇電= =""
好多燈色...去到差唔多12去搵車搭...見到個巴士站真係想死呀...勁多人囉...上唔到車
等左9個字終於上到車喇...不過好迫....我冇得扶...好彩有傻彬媽媽!
落車...老豆又黎左搵我地~不過唔合 係度做咩....等左2點幾就返屋企lu...真係好攰呀!!!!!!!!!

         

刊登時間︰2006-12-27 09:25 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bb1022 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





bb1022
暱稱: bb*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-07-09
突然想打依個日記
2007-01-18
24-25/12
琴日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
靚仔 xanga
future 日記
白痴仔"欣
老豆日記
自己xanga
死馬騮..xanga
呀ming xanga
呀多_板
肥勤
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed