boss
bb777
暱稱: bboss
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-05-27
好happy呀!
大家好嗎??
新電話
sorry,long time no s...
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 116
今日人氣: 2
累積人氣: 1330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天


2007-05-31 分類: 未分類

sorry,I don't have special things to say with

you,sorry~!!!






訪客留言 (返回 bb777 的日誌)


hAzeL_nuTsZz 於 2007-06-02 11:31 PM 發表:
因為我間系女校…哈∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2007-06-03 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hAzeL_nuTsZz 於 2007-06-02 12:39 PM 發表:
CM` :D*
點解我個班好似無乜邊個有NDS/PSP= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I feel your class is poor!
Posted at 2007-06-02 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sky_bird 於 2007-06-01 12:19 AM 發表:
hi, boss!
Happy always!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thanks
 
Posted at 2007-06-01 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maylun 於 2007-05-31 10:55 PM 發表:
HELLO*,,,,SKYBIRS叫我黎呢度留CM嫁!`

可吾可以去我個BLOG度`留cm呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I can!!
 
Posted at 2007-06-01 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



『yINg*RaInIe』 於 2007-05-31 10:30 PM 發表:
我留左言喇
我係果個E260
係你叫我留言果個
你有冇msn家
有既話在我bolg留言話我知
thx
你冇兄弟?臭小子一個,喜歡打機和踢球.很少朋友?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有冇msn家<<<sorry,I don't have,but I have e-mail,IT is in
 
Posted at 2007-06-01 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

yes
Posted at 2007-06-18 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]