boss
bb777
暱稱: bboss
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2008-05-27
好happy呀!
大家好嗎??
新電話
sorry,long time no s...
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 116
今日人氣: 1
累積人氣: 1329
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


大家好嗎?? 愉快 分類: 未分類

我最近有很多攻課做,但我會盡量多D寫blog.會報各位的留言!!






訪客留言 (返回 bb777 的日誌)


kathylee123 於 2007-12-24 08:34 PM 發表:
祝你Merry Christmas!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wallflower 於 2007-12-08 05:46 PM 發表:
hey 打 下 blog la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



florenceiren 於 2007-12-08 12:48 PM 發表:
登入左又唔打blog,算咩意思?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hAzeL_nuTsZz 於 2007-09-30 11:21 AM 發表:
hiHI* 我系牙澄 x]`*3*
cm naa xDD*v* ` hapi or not? =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hazelnutS* 於 2007-09-22 05:18 PM 發表:
= =+ 我之前個cm -v- 人間蒸發左?@0@` 定俾外星人劫走左?XDD"
anyway the previousx2 comment is left by me(hAzeL_nuTsZz)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



florenceiren 於 2007-09-10 05:53 PM 發表:
有什麼理由剛開學就多功課?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



~~~~*EVANSZX~~~~*HTC 2E(21)XDD 於 2007-09-08 06:20 PM 發表:
heyheyhey<33.         i'm anonymous ............XDD''
rather than hAzeLnuTsZz   x)XD
well u eventually know how to type in Chinese la bo x) xd c0ngraZzzzzzZ! =D
-
pss.    i've got no hw 4  dis week XDD"     yeah~~~~~~~~~:p*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

who are you??
Posted at 2007-09-09 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathylee123 於 2007-09-08 03:07 PM 發表:
多功課做,,都係好事.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無錯~!
Posted at 2007-09-08 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wallflower 於 2007-09-07 06:34 PM 發表:
Guess who am i
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

何xx
Posted at 2007-09-08 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]