今日一早就過去搵老公...去之前打左...10點度到...之後又打
點知打黎打去都無人聼...禁距門鐘又驚吵醒距阿媽...之後去左后樓梯等
邊打邊等...10點幾打比tt...霖住上距屋k...點知tt話距阿媽係度...11點幾先唔係度
之後自己一個繼續係后樓梯等...11點3tt打黎叫我上去...tt屋k好多人好熱鬧喔^^
之後同tt係度傾計...好耐汙同tt傾過計啦...12點度試下打比老公...終于接左
不過距部電話唔知咩事-.-之後老公問我係邊...我個時好嬲...唔肯話距知
發左距一陣脾氣...就同tt講走先了...tt謝謝你喔^^
******************************************************************************************
之後上反老公屋k...上到去對距不秋不彩...但係唔知點解自己喊左lor...
老公一直氹我...我都唔理...一直喊...喊左陣先彩反距...之後老公話請我食m記當補數
叫外賣...過左陣就唔嬲老公了...之後sa敏打比老公...因爲一d事...超複雜-.-
但係個時我覺得老公緊張距d fd仲多過緊張我...之後又發距脾氣...又喊了
2點幾m記外賣到...我仲喊緊...唔肯食野...之後老公發我脾氣...話自己食曬
我都仲係繼續喊...老公食完之後呃我話d野既然無人食就掉曬距...我都係繼續喊
之後老公過左黎氹我...我都係唔理距...之後老公唔知係邊拎左1對史迪仔出來氹我
我都唔望距...之後老公逼我望距...我先見到係1對情侶史迪仔...之後老公攬住我
個時好開心...原來老公一早就搵左...一直無比我...真係好開心好感動
原來岩岩係我霖多左...係老公心目中我永遠都係第一的
...今日老公送比我的
...呢d係老公甘耐以黎送比我d公仔