` babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)' |
| 2009-05-29 | | 今焦7點9比老豆叫醒左-.-...之後訓反
訓到8點幾訓唔著起左身...之後換3整野...仲有成半個幾鐘凸
玩電腦...之後歐歐打黎...傾左幾分鐘...叉唔多時間就比無玩
之後係雪柜拎左支木瓜奶就出門口...落到樓下唔記得左拎英文書-.-
反反屋k拎...拎完就去石廣個邊搵埋歐歐就反學了...反到去d同學話我個新look好可愛
之後入hall...又話10點開始...點知成11點搭2先開始...超悶~~...之後1點放
同歐歐,伽瑤,肥腸去百合食...食完就反反學校...原本2點開始補數...但係阿sir 2點幾先黎
正._....補到3點半接補英文...補到5點放人...之後同歐歐一齊行反屋k
p.S:好彩聼日無雨落>3<
聼日就星期6啦e_e'
期待聼日同老公去迪士尼喔^^
| 出世's Time:2009-05-29 08:41 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 129 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|