`          babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)'


2009-05-29  

今焦7點9比老豆叫醒左-.-...之後訓反

訓到8點幾訓唔著起左身...之後換3整野...仲有成半個幾鐘凸

玩電腦...之後歐歐打黎...傾左幾分鐘...叉唔多時間就比無玩

之後係雪柜拎左支木瓜奶就出門口...落到樓下唔記得左拎英文書-.-

反反屋k拎...拎完就去石廣個邊搵埋歐歐就反學了...反到去d同學話我個新look好可愛

之後入hall...又話10點開始...點知成11點搭2先開始...超悶~~...之後1點放

同歐歐,伽瑤,肥腸去百合食...食完就反反學校...原本2點開始補數...但係阿sir 2點幾先黎

正._....補到3點半接補英文...補到5點放人...之後同歐歐一齊行反屋k

 

 

 

p.S:好彩聼日無雨落>3<

  聼日就星期6啦e_e'

  期待聼日同老公去迪士尼喔^^

 

 出世's  Time:2009-05-29 08:41 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bb930321
暱稱: ★`儀² ❤MrS cHaN☺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-08
hapi-day^
♥hapi day♥
2009-11-03
2009-10-22
最近訪客
最近沒有訪客