`          babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)'


2009-05-18  

今日好攰啊

因爲琴完同老公傾SMS

傾到12點幾先訓

反到學校都無咩特別事發生

C.A堂要英文TSA

T完走佬

豬頭歐叫我落MMLC做longman

我無去到

直接反屋k

反到屋k玩左陣電腦就沖涼

5點幾過石陰

邊行邊同老公傾電話

係度講蛇個d

傾到老公差唔多要做野先收綫

行過m記

順便去m記搵工

想反工"

個經理好鬼死囂lor

要我等左超耐

之後叫我填表

我話無筆

距就問我:你去搵工唔帶筆+?

之後就放低左支筆比我

甘鬼串lor

甘人地沖完涼著街坊look落街就更係無帶筆+啦

兼且人地都無霖住個時搵ge

見經過先去搵下咋ma

低能!!

填完之後比反距

距話:得+啦!甘lor

之後我就走人

去[裕滿人家]買野同買涼茶...24味

買完打比老公就反屋k了

 

 

 

 出世's  Time:2009-05-18 07:44 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bb930321
暱稱: ★`儀² ❤MrS cHaN☺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-08
hapi-day^
♥hapi day♥
2009-11-03
2009-10-22
最近訪客
最近沒有訪客