琴日520
...老公無反工...放學之後反屋k沖完涼就過老公屋k搵老公
過到去見到老公好開心啊...因爲幾日無見老公啦...之後8點幾出葵芳
老公幫我交完電話費之後去食小窩米綫...我要左中辣...老公要小辣...不過都唔辣ge
食完之後行左陣葵廣...之後去天貞搵老公阿妹sa敏同距老公...距地嘈交了
搞到我同老公去到個時好尷尬...sa敏唔食野好唔乖...之後我同sa敏傾計...老公就同sa敏老公行開左
10點幾反屋k...反到屋k同老公傾信息...老公應承左我12點反屋k...但係因爲老公要同fd食飯...12點幾先食完
我一直sd SMS比老公...老公既然唔復我...好嬲lor...遲反屋k又唔講聲又唔講咩事wo...人地會擔心+ma
老公既然成2點先反屋k...我係度吊鬼...之後仲嘈左交...大家都唔肯訓...直到4點度先訓
***************************************************************************************************************
今朝反學照舊打比老公...9點幾叫老公起身...小息再打比老公講反琴晚件事
開始都係係度嘈交...嘈嘈下係度你話我我話你...大家都係度笑...之後無事了...lunch打過比老公
老公應該做緊野唔得閑聼...點知老公1點幾打比我...好開心啊...個時未上堂...就係班房同老公傾電話傾到上堂
放學之後打比老公...老公話好攰要訓教...反到屋k開電腦後同sa敏傾msn...距同距條仔好反了...真好
5點幾再打比老公同老公傾電話...老公話1/6反大陸...唔想lor...但係見老公反工甘攰就算啦...不過個時已經有d唔開心
之後同老公傾下星期4距有無得休息...因爲個日我唔使反學...點知老公話距假期同星期6,日都無得休...所以休下星期5
但係個日我要反學...聼完之後好唔開心好想喊...之後老公話遲小小打比我...我一收綫就忍唔住喊左...仲sd左條SMS比老公話我好挂住距
之後老公打比我...問我係唔係唔開心係唔係喊...但係我唔想老公擔心就話無...之後老公話距要做野遲d打比我...收綫之後我係度係甘喊
喊左陣...6點度老公打比我...我又開始喊...之後老公叫我唔好喊...我一喊距個心就會亂...6點幾沖完涼老公打比我...個時已經無乜野了
p.s:唔開心是因爲你...但不想告訴你...只因不想你擔心``/\/\寶貝...你反工我真的很想念你
♬//i l0v2 u {[ChaN kA sHiNg]}你是我的一切一切:;;你拿走了我的真心.,.但是你卻拿不走我的擔心ゞ [能不能好好愛我.,'手牽手 一起走