` babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)' |
| 2009-05-19 | | 今日我地搞家政攤位遊戲
比d F.1仔玩的
lunch提早係家政室食
食完12點25就落做有蓋操場
無幾耐1a,1b就黎玩啦
我地第一組
都ok多人
不過都仲猛拉人過黎玩
玩完一個round之後1c未黎
我係度四圍走
搵其他組ge忍仔黎及係自己只手度
好白痴啊...xdd
喔只手
之後1c黎左
繼續拉
1點25上堂
阿sir出左去帶對
唔使上堂
由於lunch玩完
太攰
1訓就訓左3堂
超好訓
4點幾放學
同老公傾電話
反到屋k沖完涼
落樓下商場幫老公買金豬錢箱
買完反屋k
************************************
聼日就5月20號啦
老公請假唔使反工
聼日放學反屋k沖完涼就出去搵老公
期待期待喔
| 出世's Time:2009-05-19 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 129 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|