今蕉8點起身...落好大雨啊...好似落狗屎甘...之後整野換3過去搵老公
今日著3好特別...襯襯下3既然襯反第一日識老公個時個套3...只係將褲襪轉左短褲
連鞋都係一樣...差唔多成年無著過高曾鞋啦...今日著反都無咩唔慣...過到去第一時間問老公我有咩特別
老公都仲記得呢套3係我地相識個時我著個套3...原本霖住見得老公一陣...點知老公話今日陪我
反1點...好開心喔...之後同老公係度完同訓教...今日係老公細佬BB生日啊..."BB...生日快樂"
又大個仔左啦...終于6嵗啦之後12點幾出門口...送老公反工...落車個時老公唔睇路踩左落d水度
而且仲遙落大雨...搞到我只鞋溼曬好唔捨得啊...老公上左車之後認唔住喊左...跟住我去搭124m反長宏
再轉43a反石籬...搭248m個時邊喊邊同老公傾電話...我同老公講好唔捨得距好挂住距...又無得見唔知幾多日
老公話叫我等...等多幾日等我放假就同我去迪迪尼...雖然對我梨講幾日好漫長...但係我都會等
無得見老公好唔開心啊...反到石離都仲係超級大雨...之後去m記買野食...雖然唔肚餓但係想食
而且食野唔使霖d唔開心ge野...買完m記之後反屋k...反到屋k對鞋溼曬...之後沖完涼先食...4點幾5點度落野買野
反屋k同阿妹整野食...整腐皮卷...食完飯之後阿姨上左我屋k...bb都上埋黎...一直係度完bb同幫距影相...好得意啊
`老公...我會等...等多幾日就同你去迪迪尼...好期待啊/\/\
}倒數ing{