`          babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)'


2008-06-24  

今日同琴日都要番學

不過只係番半日

呢2日都係對卷

暫時黎講得1科唔合格

就係我最憎滴IS科

不過只係撐1.5分就合格

都ok啦

不過可能比上學期退步左小小

不過無所謂啦

我自己覺得ok咪得lor

聼日唔使番學

s0       g0oD   ~~~><

  

 

 出世's  Time:2008-06-24 07:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


bb930321
暱稱: ★`儀² ❤MrS cHaN☺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-08
hapi-day^
♥hapi day♥
2009-11-03
2009-10-22
最近訪客
最近沒有訪客