` babii成_♥我愛你⒈⒊⒈⒋喔x)' |
| 2008-06-02 | |
今朝鬧鐘響個陣唔想起身
訓左一陣先起
之後整好野就出門口
出門口落雨
今次記得帶姐
今日番學入門口個陣無比人捉
好開心^^
番到班房D人講起話大傻今日生日
我先記得今日係距生日
之後好膚淺甘同距講左一句生日快樂
e+係度補番啦
姣西大傻生日快樂啊
lunch前個2堂家政/DT係班房睇[功夫灌籃]
都幾好笑
lunch之後個2堂中文堂説話
叫左我出去講wo
好無聊
出面落好大雨啊
老公提我放學小心^^
Sweet Sweet@@
之後上C.A堂
超on9
睇埋D低B野
之後放學
無野做
番左屋企
對鞋濕左
換左鞋之後食左條雪條
但係咳咳啊
不過算啦
都食左啦
希望快D好番啦
甘就唔使人地擔心
| 出世's Time:2008-06-02 05:49 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 129 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|