| «‹ August 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 12 日 星期六  |
無聊的一天  |
分類: 未分類 |
今日....超無聊~~~~~~~
溫過一陣書///
冇野做..又冇人約,,
好悶牙....
我悶死了!
|
| 發表時間:2008-01-12 04:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嘩..-口- 你個BLOG令左好多..-口- 不過都因為令左好多的關係.. 大家既電腦一上到黎就好慢..-3-
|
網主回覆
靚同快要邊個好呢,,,?? Posted at 2008-01-14 04:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR"yinG 於 2008-01-13 04:52 PM 發表:
|
網主回覆
吾好入牙笨!!!~ Posted at 2008-01-14 04:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
姐姐..... 可唔可以唔好搞咁多語法..... 你D語法搞到我部電腦LOAD得好慢.......
|
網主回覆
令d呀ma  Posted at 2008-01-14 04:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|