| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 2008-02-08 |
分類: 未分類 |
我吾想再打啦../
大家話好冇呢??
因為佢開始老化lu..
比d意見啦!
|
| 發表時間:2008-02-08 02:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
幸怡早._." .. 梨個BL0G都整得幾令丫^V^! 吾好咁快吾打啦=] 比D耐性xP`;
|
網主回覆
5...見你都咁講..
好啦
我再開個個啦!!
到時一定要黎牙,,!!!!! Posted at 2008-02-13 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SUN 於 2008-02-11 04:41 PM 發表:
我......
|
網主回覆
你.. Posted at 2008-02-13 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SUN 於 2008-02-11 04:39 PM 發表:
I am your good friend in LSKC form 1 ....... @-@
|
網主回覆
下...
姐係邊個牙!
我冇一個fd好似你d英文咁叻啵~~~ Posted at 2008-02-13 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SUN 於 2008-02-10 10:27 PM 發表:
YOU ARE TOO BAD . YOU SHOULD WRITE AGAIN. @-@
|
網主回覆
who are you?? Posted at 2008-02-11 12:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR"yinG 於 2008-02-10 02:07 PM 發表:
無耐性..=] 咩叫老左呀.?
|
網主回覆
咩喎..
我都睇吾到我自己打乜..
仲打黎做乜呢..???
再開個個好冇牙?? Posted at 2008-02-11 12:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|