| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
| 開心! |
分類: 未分類 |
手機又被收了.....
可惡既I.S. 又做吾晒!!死人吳SIR...出得咁難~~
等魚魚做一陣家政....
同魚魚,一姐,CK,唐唐去唱K!!!!
一姐好想SOSO去啵~~
21號房..
今時今日咁既服務態隻點得嫁!!??
影左好多相!!哈
一姐係大聲公!
扮男聲,,好似呀
我地除晒鞋低係張[棖化]度..
一班人唱果然係吾同d!!!
免費的石頭飯同朱古力....好好味!
我地當然係唱得好好聽...可惜你地冇機會聽到~~
臨走前...吾記得左邊個提議唱校歌..
魚魚負責[[[扮]]]彈琴...
一姐負責指揮(攞住D刀刀叉叉亂黎)
我地負責唱歌...一路大笑一路唱..
仲要錄影~∼超kai
一定係魚魚叫既!!吾低能吾做∼
我地d乖學生..唱k都掛住校歌,,真係吾話得!
行左一陣街..ck走左..
買野飲去公園..
行行行..諗住走,,
經過間麫包店,,,一姐偷左粒笑口早黎食...真係吾啱!!
又吾偷多2粒俾我地!!~
死人一姐...你好野呀你!!!
聽日你死呀你...吾俾我上車!?
哼!~
俾番條橡根我呀!
p.s.:相簿加左相相相相相
|
| 發表時間:2008-01-14 05:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
????
吾明!  Posted at 2008-01-20 11:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係邊個牙,,.>?? Posted at 2008-01-20 11:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|