今日係禾地六年級既大食會...好味唷^_^不過我食左好少野...食得最多都係旺旺=.="因為冇野岩我食野...
放左學...老師叫徐奕強拎孫文龍d野...我好心幫佢拎啦...點知佢一出左學校就張佢自己d野放左係垃圾桶到=.="之後我地搵唔到孫文龍...強就去左打比佢...之後佢同我講話龍唔出得黎...我叫佢張d野放係佢屋企...點知佢話放係我屋企...之後我追住佢...我重跑TIM...比佢恰=.="唔夠佢快唷...拎住2大袋野...巧重牙...最後搵唔到佢=.=”張d野放左係我屋企到...唉∼
|