|
|
2008 年 12 月 20 日 星期六  |
| 2008-12-20 |
分類: 未分類 |
嘩~~
好久都無打啦!!
近排要考試....
我吾係因為考試而無打....
係因為我掛著睇"我們結婚了"
好好睇呀!!
愈睇愈中2徐仁英,,
不過佢同Crown J係明年就要分開啦...
有D吾捨得...
仁英同Crown J

仁英
|
|
|
Yiky 於 2008-12-21 08:24 PM 發表:
Cm^^
|
|
|
HKPCH 於 2008-12-20 01:48 AM 發表:
玩吾玩論壇牙? 呢度有個新壇 =) 得閒上去NA* HKPCH 討論區 歡迎您=)
HKPCH 討論區系一個新壇 x) 希望您可以加入`成為我地的一份子` 來認識更多朋友`發表更多好文章` 時間耐左就會系個壇的資深會員喇 =) 歡迎中學生到本壇開設討論區 =)
呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\ http://www.hkpch.net/
|
|