多謝各位親既關心"
我已經無咩事啦!!
好反好多,,
近排沉迷於聽CD同NDS,,
所以無上到黎....
前幾日BuY左倖田來未隻新CD,,
我個人覺得超好聽,,
本來我重聽緊神起oppa既CD嫁,,
可惜已經比我聽到壞壞地了...
所以怕佢以後都聽吾到,,
只好反去休息下啦!!!
我超想學倖田來未TABOO隻舞,,
可惜我找吾到一個Live可以比我學 ><"
只好係個MV到學少少啦...
吾知有無親都中2倖田來未尼??
我第二個歌星就係中2佢 (當縣第一係東方神起啦!! ><)
大家分享下呀!!
|