bbcutaaron
暱稱: [[ToBBy"BBcuT]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2009-03-18
2009-03-08
測驗啦!!!
2009-03-04
2009-02-25
音樂
eingzone.com
2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


2009-02-21 分類: 未分類

好無聊呀!!

自閉左一日....

戴係好無聊..   =.="

但又吾想開MsN喎.....

又吾想打比人傾電話喎.....

係部電腦前面都吾知係到做咩,,

睇家族誕生,,

睇睇下又覺得好悶喎.....

睇霹靂MIT,,

睇到15集啦!!

但係大結局都未播點睇呀!!!

睇我們結婚了,,

最近果D又無中字....

點睇呀??

睇東方神起D節目,,

又睇曬啦....

又吾係好想重睇喎....

睇SJ果D,,

我又睇過啦...

吾通又重睇咩.....

唉.....

真係好無聊,,

就痴線禁濟,,

都吾知可以做咩??

只好係到唱下歌仔啦.....

我唱啦...各位準備好未呀??

你要我做主 我要你臣服 HIGH到最深處
再也不孤獨 I GOT YOU~ UNDER MY SKIN
你要我做主 我要你臣服 HIGH到最深處
完美的演出 I GOT YOU~ UNDER MY SKIN

我念係仙后既都知我唱咩歌嫁啦!!






訪客留言 (返回 bbcutaaron 的日誌)


au_king 於 2009-03-01 11:07 PM 發表:
cm=]
中文版第一次聽唔知佢唱緊乜-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺得呀...
只聽得明under my skin.....
cM=]]"
Posted at 2009-03-04 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAKI1231 於 2009-02-24 07:20 PM 發表:
CM`
我知呢首系咩歌.中文版既MIROTIC
系咪呢?XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...
'賓膏',,係中文版既MIROTIC
多謝cM=]]"
Posted at 2009-02-25 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poman1995 於 2009-02-22 10:20 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]