|
|
2009 年 2 月 21 日 星期六  |
| 2009-02-21 |
分類: 未分類 |
好無聊呀!!
自閉左一日....
戴係好無聊.. =.="
但又吾想開MsN喎.....
又吾想打比人傾電話喎.....
係部電腦前面都吾知係到做咩,,
睇家族誕生,,
睇睇下又覺得好悶喎.....
睇霹靂MIT,,
睇到15集啦!!
但係大結局都未播點睇呀!!!
睇我們結婚了,,
最近果D又無中字....
點睇呀??
睇東方神起D節目,,
又睇曬啦....
又吾係好想重睇喎....
睇SJ果D,,
我又睇過啦...
吾通又重睇咩.....
唉.....
真係好無聊,,
就痴線禁濟,,
都吾知可以做咩??
只好係到唱下歌仔啦.....
我唱啦...各位準備好未呀??
你要我做主 我要你臣服 HIGH到最深處
再也不孤獨 I GOT YOU~ UNDER MY SKIN
你要我做主 我要你臣服 HIGH到最深處
完美的演出 I GOT YOU~ UNDER MY SKIN
我念係仙后既都知我唱咩歌嫁啦!!
|
網主回覆
我都覺得呀...
只聽得明under my skin.....
cM=]]"
Posted at 2009-03-04 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM` 我知呢首系咩歌.中文版既MIROTIC 系咪呢?XD
|
網主回覆
哈哈...
'賓膏',,係中文版既MIROTIC
多謝cM=]]"
Posted at 2009-02-25 08:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|