☆happy☆
今日去camp啦!!!!
我地期待已9的畢業營到啦!!!!
可以同到尼班咁可愛的朋友做到同學 我真係好happy 雖然我地班係尼一年做左好多令人意想唔到的事 可能對學校來說係好唔乖 但對我來說
尼d都係我同6c班的回憶 我現在覺得 如果我唔係入左6c班 我會識到尼班好笑又可愛我朋友嗎?? 我會識到一個疼我的bf嗎?? 我會識到一班之心朋友嗎???? 还有很多很多..................